سرخط خبرها

ویدئو| حال و هوای حرم امام رضا علیه السلام در شب بیست و سوم رمضان

گوشه‌های از مراسم قرآن به سر در شب بیست و سوم رمضان در حرم مطهر رضوی و حرکت دسته‌های عزاداری به سمت حرم مطهر در شب سرنوشت را ببینید.
  • کد خبر: ۱۵۸۶۹۳
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳
به گزارش شهرآرانیوز، امشب دیگر صدای مناجات علی ع از نخلستانهای کوفه به گوش نمیرسد، در آخرین شب از لیالی قدر، حرم مطهر رضوی حال و هوای خاصی دارد، تمامی صحن ها مفروش شده اند و دلدادگان خود را از دور و نزدیک به صحن و سرایی رسانده اند که زیر سایه امام مهربانی ها بهترین تقدیرها ها را برای خود رقم بزنند.
 
 
 
به ساعات پایانی شب نزديک می شویم، از هر سو بروی، انبوه جمعیتی را می‌بینی که بیقرار و مشتاق، با دلی غمناک و پُرراز به سمت یک نقطه در حرکتند. ملجأ درماندگان، مأمن دلدادگان، قرارگاه عاشقان. اینجا مشهدالرضا پناه همه بی پناهان است زیارتگاه کریمی از اهل بیت و میعادگاه شب زنده داران.
 
 امشب همان شبی است كه درآن گره ها گشوده می شود،گم شدگان راه الهی راه خود را باز می يابند ، سرنوشت ها از سر نوشته می شود ، تقديرها تثبيت و سرنوشت يكسال آينده انسان در آن رقم می خورد.
 
امشب همان شبی است که سرنوشت يك سال انسان، به فراخور شايستگی هايش تعيين می شودچشم به آسمان می دوزم و می گويم بعد از يكسال فراموشی از ياد تو باز شب وعده بخشش بندگانت رسيد و باز به اين اميدم كه رو سياهی مرا به رحمت بیكران و بلند خود ببخشی و چه شرمسارم و چه اميدوارم به رحمتت.
 
 اینجا ندای " الغوث الغوث" از گلدسته‌های دل مؤمنان شنیده می‌شود و دست‌های تمنا تا آسمان بلند می‌شود، دست‌هایی که در این شب‌ها خالی بر نمی‌گردد.
 
امشب مشهد هم نوا با سراسر کشور شب را تا سحرگاه به مناجات خدا می‌پردازد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->